[01] 4x4 1.8T ARX skrzynia FEX - przeguby wewnętrzne półosi
Zwiń
X
-
[01] 4x4 1.8T ARX skrzynia FEX - przeguby wewnętrzne półosi
Pytanko dla znawców ETKI
Czym konkretnie różni się przegub przy skrzyni wewnętrzny prawy (strona pasażera) od lewego (chodzi o przegub z osłoną, bo to, że różnią się flanszami to wiem).
Kupiłem sobie prawy przegub wewnętrzny (Lobro cena 170 zł).
Za lewy Lobro woła sobie 300 zł :shock: .
Na moje oko + niejasności z ETKI, prawa i lewa strona to jeden ..., jedno i to samo.
Ze sprzedawcą uzgodniłem, że zamawiam komplet jak na stronę prawą, i ewentualnie jakby co, dobierzemy inną osłonę przegubu.
Ale oczywiście mogę się mylić w swojej ocenie stąd proszę o jak najbardziej pilną pomoc.
Zamówienie jest jak najbardziej do odkręcenia.
Pozdrawiam
-
-
według etki różnią się te przeguby->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolwedług etki różnią się te przeguby
lewy -> 357498103B
constant velocity joint with boot, attachment parts and grease
left inner / ARX,AZH,AGR
prawy - >357498104
constant velocity joint with boot, attachment parts and grease
right inner / ARX,AZH,AGR
Niech kolega robi jak uważa - u mnie po przełożeniu osłony działa jak należy.
*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
Kupiłem jeszcze jeden przegub na prawą stronę + osłona na lewą półoś (przy przegubach LOBRO to 100 zł w kieszeni)
W piątek wymiana, więc opiszę co i jak.
Dziękuję za pomoc
[ Dodano: Sob 25 Cze, 11 06:33 ]
I po wymianie.
Przegub z prawej pasuje na lewą stronę.
Osłonę lewej strony zostawiłem starą (lepsza jakość niż nowej :lol: ).
Komentarz
-
-
Odświeżę kotleta.
Mam problem z prawą przednią półośką-Są już słyszalne luzy i albo to przegub albo ośka.
Z przegubem nie ma problemu ale juz z półośką jest bo nowa kosztuję ponad tysiaka i razem z przegubami.Ma ktoś dostęp do używek?Pytam gdyby mi ten drugi droższy wariant wystapiłMarcin
Komentarz
-
-
cincin81, a to wyjmowałeś półośkę i oglądałeś wieloklin czy jest wyrobiony że chcesz ja wymieniać czy tak od siebie wnioskujesz :?:
przegub wewnętrzny też występuje jako osobna część i można ja wymienić .ok
ale jeśli chcesz wymienić całą półoś z przegubami to szukaj używki od 4x4 bo są krótsze niż w zwykłej wersji i pytaj o to z jaka skrzynią pracowały bo się różnią między 5-cio a 6-cio biegowa skrzynią .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Wiem że przegub nie jest drogi ale ceny nowych osi są spore.Szukam używek.Nie wyjmowałem osi ale po dokładnym obejrzeniu i obsłuchaniu na podnośniku rzez kilku diagnostów stwierdzono że to albo wieloklin na ośce albo przegub wewnetrzny na tejże ośce.Stąd moje zainteresowanie tematem.Nowej półośki nie kupie chyba że z oboma przegubami za ponad tysiąca,za sam przegub w granicach 200zł.Interesuje mnie ta najtańsza opcja-może ma ktoś taką używaną oś w razie W.Marcin
Komentarz
-
-
cincin81, taki luz nie koniecznie będzie na wieloklinie półosi ,przegub składa się z kilku elementów w których wybijają się gniazda i powstaje luz ,przy wewnętrznych przegubach ciężko jest określić jego stan bez demontażu półosi ,dlatego z tego co patrzyłem ciężko ci będzie zakupić całą półoś z przegubami , najwyżej rozglądaj się ,patrz i pisz do sprzedawców i pytaj koniecznie aby to było od twojej wersji bo są różnice między PB a TDI .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz